Oferta dla firm konserwatorskich
Spis treści
Chciałbyś skupić się na zabytku, a nie na dokumentach?
Masz dość szykowania wniosków o dotacje?
Męczą Cię ciągłe pytania w sprawach administracyjnych?
Chciałeś być Konserwatorem, a nie urzędnikiem, prawda?
Zadzwoń/napisz do nas! Pomożemy!
Oferta ORDO skierowana jest do do firm konserwatorskich i właścicieli zabytków. W istocie bowiem najlepsze efekty osiągamy dzięki koordynacji i współpracy trzech grup podmiotów:
- właścicieli zabytków,
- wykonawców (firm konserwatorskich i budowlanych)
- oraz organów administracji.
Wychodzimy z założenia, że każdy powinien zająć się tym, w czym się specjalizuje. Naszą domeną jest obsługa administracyjna wniosków o dotacje: kompletujemy dokumenty, pomagamy uzyskać pozwolenia, a wreszcie składamy i aktualizujemy wnioski oraz rozliczamy dotacje. Robimy to skutecznie od wielu lat!
Jak przebiega współpraca?
W poniższej tabeli przedstawiamy przykładowy podział obowiązków. Zobacz, jak dużo z nich przyjmujemy na siebie! Odciążamy Ciebie i Twojego Klienta.
| Lp. | Właściciel | ORDO | Wykonawca |
|---|---|---|---|
| 1 | Wskazanie obiektu i kontakt z Właścicielem | ||
| 2 | Dostarczenie informacji i upoważnienie do zebrania informacji | ||
| 3 | Zgromadzenie dokumentów (KW, decyzja o wpisie, pozwolenia, zaświadczenia itp.) | ||
| 4 | Oszacowanie wartości prac / przygotowanie kosztorysów | ||
| 5 | Weryfikacja kosztorysu pod kątem zgodności z przepisami ustawy | ||
| 6 | Przygotowanie dokumentacji fotograficznej | ||
| 7 | Przygotowanie szkicu wniosku i dostarczenie wniosków do organów | ||
| 8 | Ewentualne aktualizacje i uzupełnienia | ||
| 9 | Ustalenie zakresu prac | Przygotowanie zaktualizowanego kosztorysu, ustalenie zakresu prac | |
| 10 | Przygotowanie pakietu dokumentów aktualizacyjnych | ||
| 11 | Zawarcie umów | Wsparcie w zawarciu umów | |
| 12 | Realizacja prac | ||
| 13 | Przygotowanie tablic informacyjnych o dotacjach | ||
| 14 | Odbiór prac | Wsparcie w czasie odbiorów prac (np. formułowanie zakresów) | Przedstawienie prac do odbioru |
| 15 | Przygotowanie kosztorysu powykonawczego | ||
| 16 | Przedstawienie potwierdzeń przelewów | Rozliczenie dotacji | Wystawienie faktur |
Zainteresowany? Skontaktuj się z nami!
Warunki współpracy
Ceny negocjujemy w zależności od ilości i rodzaju prac oraz od ich odległości. Preferujemy wynagrodzenie podzielone na zasadzie:
- niewielka opłata wstępna (zwrot kosztów),
- success fee (określony % uzyskanej dotacji w zależności od skuteczności).
Dopuszczamy jednak inne formy rozliczenia.
Przyjmujemy także dodatkowe zadania związane z obsługą administracyjną prac (kompletowanie dokumentów do wniosków o pozwolenia, reprezentowanie właścicieli przed organami administracji itp.) – w tych przypadkach ceny ustalamy indywidualnie.
Jesteśmy czynnym płatnikiem VAT. Nasze usługi w większości przypadków mogą stanowić koszty uzyskania przychodu.